Легалізація контрабандних авто? Це можливо?

Вже кілька днів центр Києва паралізований. Його перекрили тисячами машин власники автомобілів, так званих “євроблях”, які відмовляються платити високі митні ставки за ввезення автомобілів з-за кордону. Вони оголосили безстрокову акцію протесту. 2018-й – останній рік дії пільгових акцизів на старі автомобілі.

В Україні не можна розмитнити автомобілі, які випущені раніше 2010 року і не відповідають екостандарту Євро-5. Згодом, в 2019-му, це не можна буде зробити і з машинами  випуску 2014 року, тому що в силу вступить новий стандарт – Євро-6.

За даними Державної фіскальної служби, в Україні незаконно перебувають понад 250 тисяч автомобілів із іноземною реєстрацією! Звичайно, власників цих автівок  можна зрозуміти, адже цілком природнім є бажання їздити на хорошому автомобілі, за який сплачено невисоку ціну. Але з іншого боку, пресування автомобілів на іноземній реєстрації створює низку серйозних проблем. Що робити, наприклад, коли  водій «євробляхи» скоїв ДТП і зник з місця пригоди, а формальний власник автомобіля знаходиться далеко за межами країни і не має до ситуації жодного стосунку. Подібні ситуації, звичайно ж, турбують наших співвітчизників. Тому Республіканська партія “ТРИБУНАЛ” не може лишатись осторонь цих проблем, які напряму зачіпають інтереси українців і лежать в площині захисту їхнього життя та здоров’я.

Що являють собою “євробляхи”? Часто це списані машини, якими в Європі вже не користуються. Вихлопні гази від автомобіля такого класу сильно забруднюють повітря, а їх технічний стан створює ризики для безпечної їзди. І все ж тисячі й тисячі наших громадян через низьку платоспроможність змушені купувати ці автомашини за кордоном, тим більше, що в Україні випускають автомобілі невисокої якості за доволі високою ціною. Розмитнення вимагає від власника виплати майже половини суми від вартості авто. Крім того у митні платежі стали включати пенсійний внесок. Звичайно, у разі ДТП — держава збитки не відшкодовуватиме!

В Німеччині, наприклад,  на вирішення питань подібних акцій протесту виділяють дві години. За цей час Урядом приймаються рішення, що мають задовільнити мітингувальників. Німецька влада просто не може дозволити собі довгий час тримати перекритими основні проїжджі частини будь-якого міста. Коли вирішення проблеми потребує часу,  а мітингувальники вперто не бажають йти на поступки, в Європі на такий випадок приїздять евакуатори та швидко завантажують автівки  перекривачів вуличного руху на свої платформи.

Тим часом конфлікт між автомобілістами на «євро бляхах» і владою триває. Але чому від нього мають потерпати сотні тисяч пересічних киян, які не можуть вчасно потрапити на роботу, дочекатись “швидкої” через перекриті вулиці?

Республіканська партія “ТРИБУНАЛ” наполягає на оперативному врегулюванні конфлікту та закликає Уряд і Верховну Раду у цивілізований спосіб знайти вихід з ситуації, що склалась. В іншому випадку конфлікт розростатиметься і вийде за межі локації центру столиці!

 

 

Вступити до Партії